יום שלישי, 25 ביוני 2013

שלי ורוד הודחה הערב מבית "האח הגדול"




תרבות TVAV3

שלי ורוד הודחה הערב מבית "האח הגדול"

לאחר ערב מותח בתוכנית 16 של האח הגדול 5 הודחה המתמודדת או יותר נכון ד"ר שלי ורוד מבית האח הגדול

האירועים החמים ששודרו הערב מבית האח הגדול היו כרגיל שגילי מיילי במרכז העניינים בהכנת התקציב ביז'ו החל להתגרות בגילי מיילי שלא יכל לעצור את עצמו ופשוט העיף את הלוח ודיירי האח הגדול במקוםלהגיד לביז'ו שיפסיק להתגרות בגילי שהיה על סף התקף לב באו אליו טענות והחלו להטיח בו האשמות נכון גילי לא היה צריך להגיב בצורה כזאת אך ביז'ו עושה הכל בכוונה בשביל להפיל את גילי מיילי במילים או במעשים שיוציאו אותו מבית האח הגדול 5,למען האמת ההדחה הערב של שלי ורוד הייתה צפויה מידי וגם שלי ורוד עצמה ידעה שהיא הולכת להיות מודחת והכינה את עצמה ,ביציאה של שלי ורוד מבית האח הגדול היא יצאה מחוייכת ושמחה וטענה שרצתה להיות מודחת והרגישה "חנוקה" השאלה הנשאלת הכי גדולה בקרב הציבור עכשיו כששלי ורוד הודחה מה יהיה עם שלי ובני גולדשטיין? לדעתי שום דבר אולי כמה וכמה תמונות בשביל הפפארצי ו15 דקות התהילה!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.