יום רביעי, 18 בדצמבר 2013

ג'סטין ביבר "אני פורש מהמוזיקה"



ג'סטין ביבר "אני פורש מהמוזיקה"

מליוני מעריצות מרחבי העולם המומות ג'סטין ביבר אחד הזמרים הצעירים והמצליחים ביותר בעולם הודיע היום בעצה שהוא פורש מהמוזיקה לאחר הוצאת האלבום החדש
את הראיון העניק ביבר לתחנה רדיו מוכרת מאוד בלוס אנג'לס

ביבר מציג את הסיבות שלפיהם הוא החליט לפרוש מהמוזיקה 

"אחרי האלבום הזה אני פורש בן אדם , אני חושבת שאני הולך להפסיק עם המוזיקה 
אני רוצה את המוזיקה שלי יותר בוגרת ובגלל זה אני לוקח צעד אחורה

האם ג'סטין באמת יפרוש מעולם המוזיקה? או שמא מדובר בתרגיל יחסי ציבור מבריק בכדי לקדם את המכירות של האלבום החדש של ביבר בשם "JOURNALS" שעתיד לצאת בעוד כמה ימים או יותר נכון ב23 לחודש הזה קצת לפני תחילת חג המולד 

בתקופה האחרונה כמה וכמה פרשיות מביכות יוחסו לביבר הזמר הצעיר בן ה19 , אחת מהפרשות שהסעירו את העולם היא נערת הליווי  שצילמה את ביבר בשעה כשישן בבית המלון

עוד פרשה שהסעירה את הרשת היא כג'סטין ביבר נתפס משתין בתוך דלי במסעדה דבר שנחשב לשערוריה גדולה 

האם כל אלה גרמנו לזמר שרק בן 19 לרצות קצת פסק זמן מהמוזיקה?
לדעת מקורבים לביבר אומרים שהדבר לא נכון

*עידכונים נוספים בקרוב ....





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.