יום ראשון, 26 בינואר 2014

דנה אינטרנשיונל " כבר לא מכורה למין , הייתי שוברת שיאי חרמנות"

http://track.wesell.co.il/click/bnwLjrazhZwa9tz/xsV7UwQz3qvMaHd/TsbnwLjrazhZwa9tzl8XKFtS



דנה אינטרנשיונל " כבר לא מכורה למין , הייתי שוברת שיאי חרמנות"

הדיווה של מדינת ישראל כבר לא ילדה ובראיון חושפני במיוחד לצחי קומה בתוכנית "שמועות" בראיון ששודר אמש בערוץ 10 דנה חשפה דרבים שמעולם לא אמרה
דנה התפרסמה לפני כשני עשורים ומאז הפכה ל"דיווה" של מדינת ישראל 
את רגע השיא יכלה לרשום אינטרנשיונל לאחר שגרפה את המקום הראשון באירווזיון והפכה לזמרת מוכרת בכל העולם כולו עם השיר "דיווה"
אמש בראיון דנה התבטאה בצורה שלא מוכרת לנו בעבר מהדיווה לאחר שצחי קומה שאל אותה שאלה אישית על כמה היא שוברת לבבות ענתה אינטרשיונל " אני לא שוברת לבבות, אני שוברת שיאי חרמנות"

עוד הוסיפה דנה אני בראש עדיין חצי גבר , צחי קומה ניסה להבין אותה והשיב לה אז את בקטע של "לדפוק ולזרוק" דנה השיבה בחיוב

אתם מוזמנים לצפות בראיון המלא של דנה אינטרשיונל בתוכנית "שמועות"

צפייה מהנה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.