יום שלישי, 1 באפריל 2014

אייל גולן "למדתי מי החברים שלי ,90 אחוז מהזמרים מהקולגות שלי התרחקו ממני "

http://track.clickon.co.il/click/gvgXctX7cGubhTm/1cf905c95acba26/TsgvgXctX7cGubhTmtS
צילום מסך:נענע 10

אייל גולן "למדתי מי החברים שלי ,90 אחוז מהזמרים מהקולגות שלי התרחקו ממני "

כחודשיים לאחר שהפרשה שב אייל גולן נחשד ביחסי מין עם קטינות , אייל גולן ונותן את הצד שלו בראיון חושפני לעיתון "ידיעות אחרונות" שיצא בסוף שבוע הקרוב
גיא פינס חושף חלקים נרחבים מהכתבה שתיצא לאור בסוף
גולן טוען בכתבה שבזמן שנחשד והיה בתוך הפרשה המון זמרים וקולגות שלי התרחקו מאוד ממנו וכיום הוא יודע טוב מאוד מי הם החברים שלו , עוד מוסיף גולן שהפרשה גרמה לו להפסדים של מליוני שקלים בעבקבות ביטולים של הופעות 

אתם מוזמנים לצפות בכתבה המלאה בוידאו !

"מתוך ערב טוב עם גיא פינס"

צפייה מהנה




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.